Hes :(

2007-11-21 20:38:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


i förmiddags va vi i kyrkan och pratade med prästen , hon va väldigt trevlig , hon berättade lite om hur själva dopet skulle gå till ,så det ska nog bli bra detta , gudtjänsten tar ca 30 minuter så det är inte länge , skööönt . sen gick vi hem till Åsa en sväng , william skulle prova en kostym han skulle få låna av Melwin , och han va jätte söt i den . så den blev de  , han kommer ha slips o grejjer . sen kom Mia och hämtade mig , så åkte vi upp till Överby för jag skulle köpa ett par jeans till William , fick dom för 74 kr , suuuper billiigt ju ;D hade ju 50% rabatt . vi hämtade även en tv till jessica  på coop som hon köpt . sen körde hon mig till J's mamma igen , så kom älsk o hämtade mig så åkte vi till Willys o handlade lite , köpte lite dip så jag kan ha till mina chips sen . o pepparkaksformar så ja kan baka peppar kakor ;D blev även en advents kalender med svampbob , sååå TUFF :) haha . nej nu får jag ta William .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback