Idol

2007-11-30 22:08:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då var det semi finalen i idol , det va svårt ikväll , gillar inte amanda , men hon gjorde jävligt bra ifrån sig idag , mycket bättre än Andreas , så jag tycker faktiskt att Anderas ska åka idag , så Marie & Amanda står i final nästa vecka ;D Har små bråkat lite med J oxå , tycker att han höjjer rösten åt mig för minsta lilla , kanske jag förtjänar det ? Jag vet inte , hursomhelst blir jag nedstämd när det blir så och vill bara dra mig undan .. Men jag kan inte för jag har ju william att tänka på . jaja nog om mitt psykiska välmående , eller hur man säger .. : /

Imorn MÅSTE  jag gå och hämta ut mitt paket som ligger o väntar på OKQ8 , samt posta brevena om föräldrapenningen , sen ska jag fan åka och köpa godis nån stans , idag kom jag ju inte iväg , för det va ingen som ville köra mig , o eftersom Wille sov så ville jag inte väcka han o pälsa på han massa kläder , + att jag gärna inte ger mig ut med honom när det är bäcksvart ute . Usch jag känner mig gött deppig ikväll ..

Kommentarer
Postat av: Liza

Inge kul att må dåligt! =/

2007-12-01 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback