Jörgens Årliga Städ Dag :p

2007-11-25 20:03:35 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Igår var vi ju först hos Björn på middag , det blev fläskfile och potatisgratäng med svampsås :) Sen blev det massa dricka , och då menar jag verkligen massa , massa god Bacardi Razz :-) Sen körde vi ngt kort spel att den som fick högst skulle ta en shot , och det blev man ju inte dåligt rund under fötterna av , sen grogga vi lite mer och spelade Dart . jag förlorade faktiskt inte , för jag vann över J , och då blev han suuuris :p hahhaha , sen kom svärfar och hämtade oss o körde ner oss till Krogen , jag & Jeanette fick sitta i bagaget :-) hahaha .. sen så dracks det massa goda drinkar , och JA , Marie blev full i gasen som vanligt när jag dricker ;D

Imorse när jag vakna , så ville jag bara somna om o vakna upp när jag mådde bra , fy fan vilken bakfylla jag haft idag . illamående , snurr i huvvet o ont i magen , fy fan asså :| ja det har inte vart en rolig dag . Idag har min gubbe vart duktig , han har städat , och möblerat om vardagsrummet , detta sker ungefär en gång per år att han gör ngt sånt , men från min sida är det verkligen upskattat :) så nu har vi det jätte mysigt här hemma , ska åka iväg till affären sen en sväng o köpa ngt gott tills ikväll ;D Vi ska titta på Sagan Om Ringen som kommer på tv ikväll :-)
Älskar dom filmerna :) nej nu ska jag lägga mig i soffan lite mår fof inte helt hundra .. :p

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah..full som fan var du..slöddra med..kom du ihåg vad du sa lr? =P haha

2007-11-26 @ 16:16:58
URL: http://j3ssiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback