Lissen :'(

2007-11-03 18:35:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


William har vart lite lissen ett tag , han bara grinade :( så vi satt o kramades en stund tills han blev lite gladare , så då käkade han lite o kännde sig lite nöjdare sen la jag han så han fick sova lite , kanske han är på bättre humör när han vaknar , kan ju alltid hoppas (: snart klar med tvätten med , har igång sista maskinen så skönt att ha det avklarat (:

Imorn förmiddag åker jag och älsk till Kinna för att köpa ett köksbord + 4 stolar för 700 kr , som hittat juu :-) skit snyggt är det , och kommer bli perfekt i vårat nya kök sen i andra lägenheten . fan va jag längtar tills vi flyttar ska bli så skoj att få inreda den precis som jag vill .. ska fixa massa fint .. fixa lillemans rum så det blir jätte najs . skulle nog vilja tapetsera om hans rum till en ljusblå färg , tror det skulle passa bra , vad tror ni? det passar väl i en liten killes rum? kom gärna med tips !

Kommentera mera !!


image69

detta bord är det vi ska köpa , endast 700,-

Kommentarer
Postat av: Mia

om man tänker på alla diskussioner om genus, kan han lika väl ha rosa rum=)

2007-11-05 @ 00:53:36
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback