Lördag 17/11 2007

2007-11-17 11:11:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var det återigen Lördag då , och exakt en vecka kvar till dopet , vid denna tiden börjar dopet :-) Vi ville inte döpa han på en Söndag , så det fick bli en lördag , shit , har nog inte riktigt fattat att det bara är en vecka kvar .. men tårtorna är klara , ska bara köpa glass , saft , kaffe , kakor , vetekransar , plast tallrikar o bestick o muggar , det är väl det som är kvar , men det tar jag i veckan som kommer , måste ringa till kicki , o få reda på när på lördag förmiddag vi kan få komma till sand och duka , tårtorna ska jag hämta kl 09,00 . Men det ska nog bli bra det med tror jag :-) Trodde J skulle jobbat idag , men det verkar inte så , Ulf har inte ringt än iaf o sagt att han ska det . Men ikväll ska han spela på Sand , så jag & William blir ensamma inatt =( men pappa J kommer ju hem sen , men vi kommer sakna han , det är alltid tråkigt att sitta ensam på en lördag kväll =/ men vad ska man göra ? Det är ju pengar o det behövs ju , när vi ska köpa tårtor för 800 kr  . nej , nu ska jag fixa lite här hemma .. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback