Lördag

2007-11-03 09:47:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


tror ni jag va trött igår eller? total slocknade på soffan när jag skulle se på utröstningen av Idol , men den hann jag ju aldrig se , vaknade av att telefonen ringde , det va Jörgens mamma , jag hade visst glömt min jacka där , tänkte ju inte ja på när vi åkte därifrån . men men så kan det gå när man e snurrig och har tusen andra saker i huvudet .
william vaknade halv 7 imorse , vilket jag inte tyckte om , men han fick gosa lite med mig sen somna han om o vaknade inte förän halv 9 , och det va mycket rimligare , kände mig mer utvilad . sover ju inte så bra på nätterna , för är de inte William som ska ha mat , så är det Jörgen som snarkar som en buffel :/ därav att jag inte klarar av att sova. :( så jag är en trött själ numera :(

Idag ska jag o William bara vara hemma så den som vill träffa oss får helt enkelt komma hem till oss . ska dessutom tvätta kl 16 , för tvättkorgen e ganska full nu så det behövs . Testade William o sätta han i den nya badhjälpen fast me blöja o body på då , och den passade mkt bättre måste jag säga , kan ta kort på det sen när han badar (: så får ni se hur söt han är när han ligger i sin balja o plaskar (: Mammas gullepluttis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback