Måndag 19/11 2007

2007-11-19 11:16:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jahopp , då var det återigen en ny vecka , en ny vecka med massa saker att göra och massa bus att hitta på :p idag tex ska vi på Babymassage , o sen är det öppen förskola för unga föräldrar .  Ska även hämta ut dopklänningen som kommit på posten , min gudmor har skickat den till mig ;D så det blir suuuuper :) Han kommer vara jätte söt i den :-) Annars så händer det inte så mkt mer idag , imorn ska jag ev med Alexandra till Sportlife o träna mitt fläsk , det ni ;D hahaha .. det kan ju behövas , sen är det mycket med dopet som äger rum på lördag , tårtorna är ju beställda , men det skall fixas med kakor , o kaffe o allt sånt . men det ska nog bli super det här . Ska bli mycket gott med tårta , o en del presenter till Wille pille :p nej nu ska jag göra mig iordning . så jag kan gå o hämta paketet ,

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback