Shopping & Nytt Soffbord ;D

2007-11-26 22:46:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


som sagt så åkte jag & Wille ner till stan , gick till TV4 och lämnade in filmen , men dock så använde dom inte det vi filmat i repotaget , men men .. så kan det gå ;p hehhe , sen gick jag & Mia till Heaven och käkade Tacos . *Mums* sen gick vi in till stan o kikade lite , jag köpte en ny pyjamas till Wille där det stod , "I Love Mum & Dad" sååå söt så jag kunde inte hålla mina små fingrar i styr :p hahaha .. Sen gick vi upp till Oden Cafét , så kom Williams ena fadder Björn och drack kaffe med oss , Wille fick testa att sitta i egen stol , och det tyckte han va skit skoj :-)

Sen åkte vi hem till williams farmor o farfar , och där fick han vara medans vi åkte till Maxi och handlade . blev blöjjor så nu får jag min speldosa från Libero , ska skicka kvittona imorn , o måste lägga på brevet om föräldra penningen , så jag får pengar nästa månad . + nya nappar och en massa annat gottigt ;D Ska inte sitta uppe så länge idag tror jag inte , ska ju upp o möta elin vid möllan imorn vid 9 , så ska vi till Överby och fika :) nu på kvällen kom Mia & Malin med vårt nya soffbord som jag skall köpa av Mia , hon får pengar för det nästa månad .. :-)
Men fasiken va snyggt det blev , jag är super nöjd ;D nu ska jag äta lite kvällsmat . Puss & kram ..


image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback