Skrik & Magknip =/

2007-11-12 22:10:16 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vi har int alls haft det roligt nu på kvällen , efter att William vaknat från sin tupplur gav jag han lite näsdroppar , då jag tycker han låter lite tät , sen började det , gav han några munnar mat , och han började gallskrika =( så höll det på i ca 40 min , han skrek precis som han gör när han har ont , det skär verkligen i mitt hjärta när han låter så , jag tycker det är så hemskt att se han ha så ont , så gick in i badrummet och la han på skötbordet o tog fram termometern o rörde om lite i grytan .. eftersom han inte hade bajsat idag så antog jag att han hade ont i magen av det .. sen fick jag i han lite mat , sen la vi oss i sängen , så jag kunde massera hans mage lite , sen hörde jag hur det braka till i blöjan , :-) sen blev han en mycket gladare kille , så nu har han sovit ca 1 timme ... han blev väl trött av allt skrikande stackarn =/ hatar att se han ha ont ...

*Mamma älskar sin pluutt*

Kommentarer
Postat av: tessa

Jag fick själv utav http://shoulderson.blogg.se, hon gör skitsnygga bloggar :D

2007-11-13 @ 07:10:01
URL: http://mariathereselarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback