Söndag 18/11 2007

2007-11-18 11:38:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ytterligare en söndag då , och helgen är strax förbi :( Men nu har jag haft min älskling hemma i flera dagar ända sen i torsdags , känns skönt att kunnat umgås lite , det händer ju inte så ofta att man har tid att göra det numera , med tanke på att han jobbar ganska mycket , och vi har fullt upp med William , så det finns inte alltid tid för varann , men man får försöka rå om varandra .. den tid som finns över när han sover , annars tar förhållandet bara stryk =/  Och det är det sista jag vill , att man ska glida ifrån varandra , även om det är lätt gjort , så får det inte hända bara . Men det tror jag inte heller . Man får som sagt ta sig tid att ha det lite myspys .

Idag ska jag göra lite hemmafru sysslor , jag ska börja tvätta om ca 20 minuter , har inte så mkt tvätt men det är lika bra att bli av med det , så slipper jag en bamse tvättkorg i veckan ;D heheh .. Sen tror jag att jag skulle försöka ta en sväng med dammsugarn oxå , bara lite smått sådär . vi funderar på att möblera om här hemma , men vi vet inte riktigt hur , får se om vi gör det eller vad som sker . nu ska jag gå oxh fixa med tvätten ..

och höörruuuuniii , kommentera mera !! :-)

Kommentarer
Postat av: mezzie

Så där tänkte jag igår att "ne men har ju faktist knappt nån tvätt så jag hoppar tvätttiden"! Skulle jag INTE gjort för idag är det tvätt så in i norden :-P efter man bytt i sängarna och så och såklart finns ingen tvättid idag :-/
Blää!
Ha en fin söndag ialf!

2007-11-18 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback