Tandläkaren ...

2007-11-01 09:02:39 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ringde kl åtta imorse med en gång när jag vaknat , och ja nu har jag fått en tid hos tandläkaren för att få min onda tand fixad , så kl 11 ligger jag i den där hemska tandläkarstolen , så tänk på mig då . Jag vill egentligen inte åka dit , men det är lika bra att få det gjort så jag slipper gå och ha ont , och kan vara liiite gladare iaf . så jag dessutom kan äta normalt , kan ju inte tugga på höger sida nu :( men hoppas det släpper nu iaf . Wish me luck :-)

Kommentarer
Postat av: mezzie

Usch hatar med tandläkare så jag ska tänka på dig =)
Men det kommer säkert gå alldeleds utmärkt och med tanke på att du slipper ha ont sen så är det ju bra!
Kram

2007-11-01 @ 09:42:12
URL: http://enmammasvardag.blogg.se
Postat av: Lisa Dahlberg

Hoppas det gick bra hos tandläkaren idag då!!

2007-11-01 @ 16:23:21
Postat av: Anonym

Kul att du tittade in på min blogg. Alltid roligt att få kommentarer! Fortsätt med det. Jag har inte gratulerat dig ordentligt till att du blivit mamma. Hoppas att det känns bra och att du är lycklig!

2007-11-01 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback