Tisdag 13/11 2007

2007-11-13 08:51:23 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Idag fyller Williams faster Nathalie 20 år så då säger vi ; GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !! .. idag fick jag gå upp tidigt för William vaknade 07.30 och sen ville inte han somna om , skulle bara lite o tjöta , hungrig va han inte heller för den delen , bara tjata , Det börjas redan nu , hur ska det bli när han börjar prata på riktigt då? haha , då kommer han ju aldrig vara tyst :p William har fått lite näsdroppar nu på morronen , tycker han snörvlar så när han andas , gillar det inte alls =( Hoppas det går över snart . Man vet ju själv hur jobbigt det är att vara tät o snorig , hur jobbigt är det inte för dom små då? Jag tror jag har bestämt mig angående tårta , det blir nog att jag köper färdig doptårta från Ritz , visst hade smörgåstårta vart gott , men det känns ändå som att vanlig tårta är godare , vill ju ha en fin tårta , sen blir det kakor och glass till barnen .. o självklart till dom vuxna oxå .. :-) Det blir väl bra? eller?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det verkar ju som du vet hur mna ändrar designen =) Det är bara att testa sig fram ^^ Det har jag gjort! (: Ha en bra dag! Kram

2007-11-13 @ 10:19:34
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tycker att det låter som att det kommer bli ett jättefint dop :)

2007-11-13 @ 12:03:58
URL: http://pallekuuling.blogspot.com
Postat av: sannaminaord

Jag tror de blev nå fel när jag skulle skicka igår, så ja skickar igen för säkerthetsskull.

designadinblogg.blogg.se och webdesignskolan.se är två heta tips om man vill lära sig att fixa! På webdesignskolan går du inte på CSS-grunder till vänster i menyn för att hamna rätt.

Är det nåt särskilt du undrar över kan jag säkert hjälpa dig fast jag är inte jättebra själv men :)

2007-11-13 @ 15:44:52
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: sannaminaord

går du IN på CSS-grunder ska de stå, inte inte :P

2007-11-13 @ 15:45:33
URL: http://gothiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback