Torsdag 15/11 2007

2007-11-15 09:40:49 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorn är der reeeedan helg ! Va fan tar tiden vägen? Är det nån som kan förklara för mig vart den tar vägen , för jag hinner inte med !! William sov hela natten idag *myyyys* från 21-06 o sen från 06.30 - 09.00 , hur underbart som helst juu , även om jag gärna sovit nån timme till :p men man kan inte få allt här i världen , nu sitter han hos sin pappa och tittar på tv , han tittar verkligen på tv oxå , skrattar åt dom olika färgarna o allt .. Ja han är underbar våran son . Finns ingen bättre än våran William , älskar han mer än allt i helva världen , det är du som gör livet värt att leva , du är anledningen till att jag går upp på morgonen , utan dig i mitt liv finns det ingen mening . Att skaffa barn är det bästa beslut jag någonsin tagit , när vi fick plusset på stickan så tvekade jag inte en sekund på att du skulle få stanna i min mage , det var en självklarhet !! :-)
Idag ska jag tvätta oxå , innan det blir för mkt i tvättkorgen .. haha !! Ne , om man skulle äta ngt kanske ..

Kommentarer
Postat av: mezzie

Jaa kommer du på svaret på tiden vart den tar vägen hojjta till ;-)
För det svaret letar jag med efter...
Sitter och inser att skiit imorn är det skolan och jag som ska lämna in de klara arbetena har INTE renskrivit på datan och skrivit ut dem än*paniik*
Ok alal arbetena är klara men lämna in mina oläsliga kladdpapper är nog ingne höjdare ;-)
Så här blir det skriva,skriva....
Ha
en super fin dag!

2007-11-15 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback