Torsdag 29/11 2007

2007-11-29 09:17:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då vart det Torsdag igen , jag o william sov till 8.30 idag , skööööönt ;D Nu har han precis ätit och ligger i babysittern och pratar på som bara den , det är som vanligt asså :p hahah . Han tittar på tv oxå , lyssnar på musiken som spelas där . Idag skall vi inte göra så mycket , har tvätt tid mellan 12-16 , det behövs verkligen tvättas . Wille har knappt inte ett enda plagg som är rent , och han kan ju knappast inte gå i smutsiga kläder så det är bara att tvätta :p Ska nog byta sängkläder idag me , till fina röda juliga sängkläder :-D och ta upp Advents Ljusstakarna när jag ändå är i källarn . eftersom det är ju första Advent på söndag . Så på Lördag ska jag ta fram min Svamp Bob Julkalender och öppna första luckan ;D hahahaha ...
Nej , om man skulle försöka få i sig lite frulle ? vad sägs om det?

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska åka till G-kås & köpa lite smått & gott =) Hoppas du får en trevlig dag med din roliga tvätt ;) Puss hjärtat

2007-11-29 @ 10:08:46
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback