Träning ..

2007-11-22 17:59:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


i förmiddags gick jag o mötte Elin & Åsa , sen så gick vi till Hemköp , skulle handla lite , blev en till pepparkaks deg så jag ska baka imorn , orkar inte idag. sen gick jag hem till J's mamma och lämnade William till Nathalie , skulle med Alexandra och träna på Sportlife . tränade kondition och styrka , det gick bra men kände mig allt lite otränad , vill inte träna för hårt då det verkar som att jag har en infektion i kroppen =/ sen blev det hem o fixade i ordning några räkmackor , *mumma* William ligger o sover en stund nu , ska passa på att vila mig lite , sen blir det att vika tvätten .. usch jag e så äckligt trött nu så det finns inte , så får hoppas att william e snäll mot sin mamma när han vaknar , skriver sen ..

Kommentarer
Postat av: Katja

Krya på dig tjejen! Inget kul att vara sjuk och extra tufft som bebismamma.

2007-11-22 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback