Tvätta

2007-11-03 14:57:58 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jag har precis matat William lite , hans mage var lite hungrig så nu verkar han vara mätt och belåten , sitter i sin babysitter o bara njuter ser det ut som , han ser så belåten ut mitt hjärta . =) Om en timma ska jag börja med den där förbannade tvätten , usch jag vill inte :( men måste . Det är en del som ska tvättas o ändå va det inte alls många dagar sen jag tvättade , men han ska ju dreggla o spy ner sina kläder och då blir det så (: haha ..

Som ni ser har Frida hjärtat , grejjat om min design igen (: hon är bäst!! Ja hon är helt enkelt guld värd , <3 Kan sitta i hur många timmar som helst och bara prata med henne och det känns så bra när jag får prata med dig gummen , du förstår verkligen och lyssnar verkligen på en . (v)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag känner precis likadant. Du förstår en till 110% :D Puss&Kärlek

2007-11-03 @ 18:43:12
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Lotta

Den här layouten är finast tycker jag av dom du haft. Kortet då du o Jörgen hånglar ser hela tiden ut som att du stryper honom..hihi :-)

2007-11-03 @ 20:40:05
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback