- lördag -

2007-10-20 10:34:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


japp då vart det lördag , inatt sov william hela natten , la han vid halv elva igår , sen vaknade inte han förän halv 7 imorse och ville äta . så då blev det lite mat o sen gick vi och la oss igen o sov till 10 :-) så inatt har jag haft en snäll son , så man ska väl inte klaga :p haha , men jag va ändå trött när jag vaknade det e jag iof fof . ska göra mig lite cappuchino o se om jag kanske piggnar till av den :p våran älsk åkte till jobbet för en liten stund sen : / tråkigt att han skulle jobba idag , men det är ju pengar som vi kommer ha nytta av så att säga ..

Igår fyllde Emma 25 :-D så idag ska vi på 25-års fest på Sand , äta Taco Buffe :) *mums* jag älskar ju tacos ! det ska bli väldigt skoj att komma ut lite tillsammans . det va ju liksom inte igår , är väl snart ett år sen ungefär :p men så går det , *ler* ska nog se till att få ngt i magen nu me , är gött hungrig vill jag lova , ska gå o prata lite med willaim me , han ligger o pratar i babysittern , så nu får jag inte sitta här mera , sötisen vill prata med mamma .

heippa ! :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt o få sova lite förstår jag ;)
Hopas ni får kul ikväll

2007-10-20 @ 11:48:26
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback