- sova? -

2007-10-18 22:36:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


usch idag har vart en boriiiiiiiiiiiing dag så att säga , inte gjort ett skit verkligen , men man kan behöva såna dagar oxå , då man inte gör ett piss :p hahah . iaf , sen sist ja skrev så har jag matat william , o rapat han den vanliga proceduren typ , sen nattade jag honom , o ställde mig o stekte blodpudding tills min älsk kom hem från jobbet , för han va hungrig , snäll jag e va? som ställer mig o lagar mat åt honom :-)

så nu sover iaf william , och jag skall strax göra detsamma om det går vill säga , måste ju vara pigg och utvilad imorn när vi ska fika . ska se om jag hittar ngt snyggt till william me , jag har ju 30% rabatt på Lindex att utnyttja . så det får man ju allt göra , barnbidraget kommer ju imorn :p haha ! nej nu ska jag besöka sängen . Go natt !! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback