aj aj aj .. :-(

2007-10-29 06:18:30 Dagboken
» Kommentarer(2) «


ja aj aj aj säger jag bara , fan inte sovit ett SKIT inatt , och det är absolut inte willes fel , för han sover som en stock , utan det är en jävla tand helvetes fel , som värker o bultar o har sig , helvete säger jag bara , jag vill bara sova men de gör så ont att jag inte kan slappna av , utan bara ligger o vrider o vänder mig hela tiden , och det e bara jobbigt . gick upp o la mig i ett varmt bad , kändes lite bättre , nu sitter ja o kikar runt lite o dricker nyponsoppa , ska väl försöka o vila mig lite granna , annars kommer ja knappt inte orka med wille imorn för kommer va så äckligt trött .  ska ta en ipren o se om de hjälper , men de tvivlar ja ju på ...

Kommentarer
Postat av: mezzie

USCH, jag hoppas du fått sova lite ialf.. tänder som värker är inte alls roligt!
kram

2007-10-29 @ 08:00:43
URL: http://enmammasvardag.blogg.se
Postat av: Frida

Stackarn. Jag har knappt heller sovit något inatt, men jag hade iallafall inte ont i någon tand. Hoppas det är bättre nu :)

2007-10-29 @ 10:48:13
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback