Badat

2007-10-17 20:05:25 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja när ja tog upp william efter sin tupplur , o la han hos mig , så spydde han massa både på mig och han , så då gick jag o gjorde iordning ett bad åt honom , och det va vääääldigt omtyckt vill jag lova . han låg verkligen o njöt i badet min lille fis :p han blev mest sur när jag tog upp han . men kan ju inte ligga i badet hela kvällen heller . så då la jag upp han på skötbordet o torkade han o satte på ny blöjja , o så fick han ta på sig pyjamas , han ska ju snart sova , men först ska han äta en gång till innan . så han håller sig några timmar :-) om en timme börjar Grey's Anatomy , bästa serien juuu :) älskar den serien . nej nu ska jag ta lite näs spray o ta ngt att dricka !

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback