~ Beck ~

2007-10-13 23:06:15 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu har vi precis kollat på Beck - Det tysta skriket , tycker den va jävligt bra , hade en bra handling verkligen .
får en verkligen att förstå att det sitter gubbar på nätet o lurar små tjejer till olika saker , så små tjejerna borde verkligen se upp när dom är inne på olika chatt sidor , personer är inte alltid den dom utger sig för att vara . hemskt men tyvärr så är verkligheten så . :-( Nathalie va här o passade william medans vi va på Videomix o hyrde film . han somna hos henne som han alltid gör , men vaknade efter hon gått och ville äta så han fick mat o sen natta jag honom för natten så nu ligger han o sussar så gott , mammas lilla älskling .. <3

det ska jag oxå göra nu , så man har lite ork att städa imorn , natti !! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha han vakna inte för att han ville ha mat , han sakna mig det va därför ;)

2007-10-14 @ 01:04:08
Postat av: julia

den filmen gav mig en rejäl tankeställare. Det är läskigt att de finns gubbar som lurar tjejer.. Det är läskigt att de ens får gå fria..

2007-10-14 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback