Besök

2007-10-17 14:26:22 Dagboken
» Kommentarer(1) «


nu har jag o william haft besök av Mia & Petra , det va jätte skojj att ni kom förbi en liten stund . William fick en jätte söt body av Mia , där det stog "Hug Me " på . passar ju honom bra eftersom han gillar att kramas , mammas lilla rumpnisse , japp han har fått det smeknamnet nu :p hahahha . nu har jag lagt han i sängen för en liten stund sen , han behövde sova , grin pelle som han va , han har ju knappt inte sovit ngt sen vi gick upp imorse , förutom en kortis i vagnen när vi va ute då .. men nu får han allt sova ett par timmar , tror jag ska lägga mig och vila ja med .
skriver mer sen ;)

Kommentarer
Postat av: munin

hur får du in dom egna bilderna så bra där uppe??

2007-10-17 @ 18:05:55
URL: http://munin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback