fika fika fika ;-)

2007-10-19 09:56:10 Dagboken
» Kommentarer(2) «


yes yes yes , idag är det fika , men innan fikan börjar så ska älsk få köra mig till babyproffsen för jag ska kolla efter en nappflaska där , vet att dom har den , men står ej vad den kostar . ska iaf ha en sån , för den förebygger kolik och så rinner det ej så fort som det gör på alla flaskor vi har nu . så det kanske blir bättre och att maten stannar i munnen på han , :) kan ju vara bra , annars blir man ju inte mätt om allt rinner ut på sidan ! :) har tatt mig ett gött bad imorse , fan va härligt det va :)

ska la börja göra mig iordning strax , måste ut med rocky innan vi ska åka . så måste ja föna mitt hemska hår som tar hundra år att fixa , blöääääääää . nej nu måste ja gå :p bye bye .

Kommentarer
Postat av: Frida

Förlåt att jag bara gick ifrån datorn igår, men jag & C satt & pratade ett jävlans tag. Men det kan vi ta på msn & inte här ;) Ha en bra dag. Puss&Kram

2007-10-19 @ 13:52:24
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas allt går bra Willam :)

2007-10-19 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback