~ * god morgon * ~

2007-10-16 07:57:10 Dagboken
» Kommentarer(0) «


har väl sovit hyfsat gott inatt , men jag har sovit på soffan , =/ inge vidare men det funkar , ni som undrar varför så snarkar min sambo ngt så in i helvete när han är förkyld , så jag klarar inte av att sova i vårat sovrum , så då väljer jag själv att sova på soffan , och det funkar la . fick sova till kl 4 , sen vaknade wille o villa ha mat , så de fick han , o han somna om direkt efter maten i vanlig ordning , sen vaknade han nu vild halv 8 , o åt lite granna inte så mkt , sen ville han tillbaka till sängen , så nu passar jag på att sitta här en liten stund , älsk har åkt till jobbet för en liten stund sen , så vi är ensamma hemma nu . får väl se hur länge han jobbar idag . jag ska iaf tvätta i eftermiddag , så william och ja blir hemma idag , tänker då fan inte gå nån stans , så vill ngn träffa oss så vet ni vart vi finns =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback