god morgon , eller va man säger

2007-10-18 11:29:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja det e ju inte direkt morgon längre , snarare förmiddag eller ngt , ja har sovit sådär inatt , william ville inte riktigt somna om med en gång efter att han ätit inatt , det tog väl en timme nu att natta han efter maten . varför vet jag inte , men han fick ligga en liten stund hos mig o gosa , man kan behöva det ibland när men är en söt liten bäbis . så imorse när jag vaknade vid åtta , va ja super mega trött o kände inte alls för att gå upp , men gick upp o gjorde mat till william , sen fick han ligga i sängen o gosa lite med mig , nu har ja precis ätit lite frukost . älsk har åkt iväg en sväng o jag o william e kvar hemma , william har somnat i babysittern . så då passade jag på att skriva lite .

idag vet jag inte vad vi ska göra , kanske gå ut och ta en promenad eller nått , jag vet faktiskt inte , men det är ju fint väder ute , solen skiner juu . så man kanske skulle passa på , skulle vara skönt att få röra på sig lite oxå , och inte bara sitte inne i lägenheten , får ju änna panik om jag bara ska sitta inne hela tiden , får se om jag hittar nån som vill promenera med mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback