kvällen

2007-10-24 22:05:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


japp nu vart det kvällen oxå , har precis kollat på Grey's Anatomy . Så jävla bäst precis som vanligt . nu finns det inget mer att se på tv =/ suck , så får la sitta här o kika typ tills jag hade tänkt att gå o sova . försöker få William att somna , han ligger i sängen men vaknar när nappen ploppar ut . Hoppas han somnar snart iaf . J jobbar sent idag . och efter han slutat skulle han åka o lämna lastbilen så det som skulle fixas blir fixat , så han lär ju inte vara hemma före kl 12 iaf . får väl se om jag håller mig uppe så länge eller om jag går o snuttar kudde snart .

Precis suttit o laddat upp lite foton på Bilddagboken nu , o så gick jag in i min mapp på datan o titta på min foton när jag va gravid med Wille , fy vad jag saknar den tiden , den mysiga tiden med magen , innan man blev allt för tung , gud va mysigt det va att känna sparkarna , det mysiga rörelserna i magisen . <3 men nu har jag ju min myspojke hos mig . han vill inte riktigt somna heller , men nu verkar det som att han ÄNTLIGEN somnat efter mycket om o men , men tillslut så gick det :-) Nu ska jag fixa te ! ;)

                                    

Första Bilden är BF + 11 & de andra 2 är i v 39


Kommentarer
Postat av: mezzie

jaa det är så mycsigt fast nu har vår lille parvel börjat bli liit eelak mot mammsen ;-)
Känns ibland som h*n ska trycka sig ut genom naveln påp en :-/
Men hade en super fin mage...

2007-10-25 @ 17:02:53
URL: http://enmammasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback