kvällen

2007-10-25 22:47:55 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja nu sitter man här åter igen , frida har återigen filat lite på min design , UNDERBARA FRIDA !! :-) William sover , nattade honom efter att han ätit vid 21 tiden , sen somna han ganska fort , blev väl lite lissen för varje gång han tappade nappen , men då va mamma så snabb o stoppa dit den igen . nu sover han gott iaf , va precis inne och tittade till honom . Väntar på att J ska komma hem från jobbet , han borde sluta snart iaf . funderar på om jag skulle gå o ta mig ett bad nu när lilleman ändå sover , eller om jag väntar tills älsk kommer hem så jag vet att han tar William ifall han skulle vakna , känns nog bäst att vänta .. eller om ja gör det imorn , hmmm .. beslutsångest där :p hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback