lördag

2007-10-27 20:23:41 Dagboken
» Kommentarer(0) «


idag är det lördag , imorse vaknade vi vid åtta tiden , då tog jag upp william och la han i våran säng så han fick ligga o prata lite med oss . sen va det matdags , så vi käkade lite o sen klädde vi på oss och traskade hem till Jessica , för vi skulle åka till Vänersborg och gå på Oktober marknaden. åkte bussen dit , va ganska trångt . Fyra barnvagnar totalt blev det på bussen , dom andra fick fälla ihop sina , det tänkte då fan inte jag göra iaf . min vagn blir inte mindre även om jag skulle fällt ihop den . sen när vi kom fram fick jag sätta mig o mata lilleman med en gång , han va hungrig stackarn :/ sen gick vi o kika lite , hittade en döskalle body till william . :-)  Köpte även ett par vantar till mig , o strumpor till hela familjen ;) William fick en T-shirt av faster nathalie . jätte söt va den .

sen åkte vi hem en sväng till williams farmor o farfar , o busade lite där en stund . busade massa med william , han fick en polisbil av mig idag när vi va i Vänersborg med . sen körde williams farfar hem oss , och nu sitter vi här . har precis matat och lagt william för natten . ska väl sätta mig i soffan o mysa med älsk nu .



                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback