Lugn Onsdag ..

2007-10-31 16:07:24 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja idag är det verkligen en lugn dag , inte mycket som blivit gjort idag inte , nu har William precis vaknat efter några timmars sovande så då blev det 2 blöjbyten eftersom han passade på att bajsa precis efter ja satt på ny blöja . sen va det en viss liten herre som va väldigt hungrig så han har fått lite mat i sin lilla mage oxå .  Nu sitter han i sin Babysitter och pratar för fullt som han alltid gör ;-)

Ikväll är det Grey's Anatomy dags ;) Bästa serien som går på hela veckan ju , så då kommer vi sitta bänkade i soffan , jag o lilleman om han e vaken . Jag ringde på den där 3-an , och den va fortfarande ledig , o eftersom den e på samma område o inom samma bostads bolag så slipper vi uppsägningstid , hon skulle bara kolla lite o sånt så skulle hon återkomma till mig , vilket jag hoppas blir snart ..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

då ska jag vara barnvakt om/när ni ska flytta =P

2007-10-31 @ 16:24:47
Postat av: mezzie

Åh hoppas ni får den :-) håller varenda tumme här!

2007-10-31 @ 19:10:08
URL: http://enmammasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback