Måndag

2007-10-29 11:03:17 Dagboken
» Kommentarer(1) «


då var det åter måndag igen ... och här sitter jag som vanligt , har fortfarande ont kanske inte lika så ont som inatt men det gör fortfarande ont :-( och jag har ingen tandläkartid förän i mitten av november , ska jag orka stå ut så länge? annars får jag väl ringa och få en akut tid . för jag orkar verkligen inte gå med tandvärk . o hålla på o knapra ipren , blir så satans dyrt i längden , tänkte att älsk skulle få köra mig till överby sen , ska köpa en sån där ditt grejj till badbaljan , så praktiskt att ha en sån , lättare att tvätta lilleman då , tänkte även kolla efter en vattenflaska till william , se om jag hittar nån snygg .. sen blir de inhandla mer ipren .. nu får jag gå till min ledsna son ..

Kommentarer
Postat av: mezzie

Oh du menar en badhjälp =)
De är verklgien super de där!
Köpte en till Bella när hon var liten och den gjorde verklgien all badning mycket lättare!
Så den kommer användas lika flitigt denna gången ;-)
Ha en fin dag och hoppas verkligen tandvärken går över....
Kram

2007-10-29 @ 13:22:19
URL: http://enmammasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback