massa massa buuuus ..

2007-10-30 19:40:59 Dagboken
» Kommentarer(0) «


idag fick vi åka en tur till överby åter igen ;D fick shoppat den stora rock star baby flaskan ;) så nu är väl samlingen komplett , (säger jag nu , tills jag hittar en annan flaska jag vill ha) sen blev det en tur till Maxi , köpte blöjjor , mer ersättning , den går ju lixom åt så det va lika bra att köpa en förpackning till . o så shoppade jag lite nya nappar till lilleman , hitta ju ett 3-pack då det va en sån söt napp me groda på som jag bara va tvungen att ha ;D sen lagade jag lite mat , blir så sällan att man orkar ställa sig att laga mat , men får bli bättring på det , det blev iaf vitlöks kyckling , ris och currysås , det va jääävulskt gott iaf ;) sen körde Älsk oss till Åsa o kidsen . så vi tjötade lite , åt en väldigt god sockerkaka o drack te , Thea va busig som vanligt :-) men hon är go den lilla tjejen :) Nu har vi ganska nyligen kommit hem , jag har lagt lillkillen en stund , han va så tröttis min plutt .. får väl se när han vaknar .
ska se på Desperate Housewifes idag med ;D nej , nu ska jag fixa lite här hemma ... HEEJ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback