~ mens väääärk ~

2007-10-13 12:17:57 Dagboken
» Kommentarer(1) «


blääää säger jag bara , jag har sån jävla mens värk . gud vad jag hatar detta . hatar mens , sämsta som finns . vem fan har kommit på att vi tjejer ska ha mens egentligen , han borde ha ett skott i pannan !!
Nää , så just nu är Herr Ipren min bästa vän . Hoppas fan det försvinner snart , har fan han mens i över en vecka .
kul detta måste vara att läsa om då , min mens !! haha .
Tänkte jag skulle gett william mat nu oxå , gjort iordning den o allt , ni tror inte att han somnar då eller?
han ligger i våran säng o nanar så gott , mammas lilla goding . sötaste i världen . <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skulle vara lycklig om jag hade mens omkring i en vecka. så klaga inte, en annan går ju här o har de i tre månader i sträck!;)

2007-10-13 @ 15:47:27
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback