~ * middag * ~

2007-10-16 14:59:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


nu har jag precis lagat middag , det blev potatismos , fiskpinnar och dill & citron sås till :-) va lite hungrig så va tvungen att slänga ngt i magen , de gick dessutom snabbt o lätt , inte så sugen på att ställa mig och laga ngt avancerat direkt . min lilla sötnos har legat o sovit ett par timmar och vaknat ganska nyligen . så nu har han precis fått mat , så nu han är mätt och belåten , och en väldigt nöjd lite kille . snart ska jag börja med den där förbannade tvätten , fast ska bli skönt när det är avklarat . idag är det tisdag , och ikväll ska vi kika på Desperate Housewifes , tror ja ska göra choklad pudding ikväll me , ngt gott får man ju äta till tven . nu ska ja mysa lite med min son innan de e dags att gå ner till tvätt stugan ! Bye

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback