Middag

2007-10-17 18:48:14 Dagboken
» Kommentarer(2) «


till munin : det är Frida som gjort min blogg så här fin som den är nu , jag fattar nada om hur man gör  med sånt . Men frida va så snäll o gjorde både min och Williams blogg :-) Nu har jag precis ätit middag , tråkigt när man får göra det ensam , men vad göra när inte min älsk e hemma , det blev korv och stuvade makaroner , det fick duga , visste inte riktigt vad jag skulle laga , så tog ngt enkelt bara för jag va så hungrig . lillaman somna då jag la han i sängen när jag skulle göra maten . Grey's Anatomy kommer idag , *wiiihooo* så det ska jag titta på . Annars händer det väl inte så mkt mer ikväll ...

Kommentarer
Postat av: munin

okeej.. tack för det... =) jag får väl ta och lista ut det, svårt svårt... =/ ändra färger o sådär är ju lätt... men svårare med bilderna, för det har jag inte fattat änna...

2007-10-17 @ 22:11:01
URL: http://munin.blogg.se
Postat av: Frida

Åh, vad avis jag blir! Jag ÄLSKAR stuvade makaroner =)

2007-10-17 @ 22:42:00
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback