myspys ..

2007-10-28 20:28:49 Dagboken
» Kommentarer(1) «


japp , nu är vi hemkommna , vi var ju på kalas hemma hos helen , hon fick en blomma av oss . det är ju tanken som räknas iaf :) satt där o åt kakor , och käka tårta o tjötade en del .. sen kom älsk o då åkte jag med han till Lilla Edet han skulle lämna lastbilen o efter det åkte vi upp till Maxi , o handlade lite smått o gott , jag köpte gurka o dip som jag ska äta sen ikväll =) *smaskens* sen handlade vi lite annat oxå , mat o sånt .. sen tog vi en sväng till Max käkade lite kvällsmat , snart e det dags för william att äta sista målet för natten o sen sova så jag och hans pappa kan få mysa lite =) vi behöver det känner jag :) lägger in lite kort jag tatt idag :-D


           


*KÄRLEK*

Kommentarer
Postat av: J

han är SÅ SÖT lillkillen! :)

2007-10-30 @ 13:56:16
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback