Natten

2007-10-30 00:49:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu ska jag gå och lägga mig , får väl se hur mycket sova det kommer bli =/ somnade på soffan innan , och vaknade när älsk kom hem från jobbet av att det kom en stor hund in rusande o pussade mig i ansiktet , nån som var glad av att komma hem iaf , sen vid 00 vaknade william och ville ha mat , så han fick lite sådant , sen la jag han i sin säng , men hör att han ligger och pratar där inne , fråga mig inte med vem? imorn ringer jag tandläkaren iaf så håll tummarna för mig att dom har en akut tid . nej nu ska jag krama kudden !!
GOD NATT !!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dom har faktiskt en jourtandläkare som kan ta emot folk på kvällarna så du vet det :-) Vet inte om det var till sos man skulle ringa lr :S

Får du inte fixat tandvärken så be om att få några tradolan. Då tar du en tradolan tillsammans med en alvedon och lägger dig så släpper smärtan. Det gjorde det för mig. dock får du bara nån enstaka tradolan för dom är beroendeframkallande

2007-10-30 @ 08:35:32
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback