~ * natti natti * ~

2007-10-14 23:40:17 Dagboken
» Kommentarer(1) «


mina älsklingar har gått o lagt sig nu , älsk ska ju upp o jobba tidigt imorn bitti , kommer kännas konstigt att vakna utan honom =/ men han måste ju jobba så vi har mat på bordet och tak över huvudet . ganska nyss matat william oxå o lagt han för natten , får väl se hur länge jag får sova innan det är dags för mat igen , men jag hoppas på länge eftersom han tydligen knappt sovit ngt där borta hos faster , vilket jag tycker är konstigt för här hemma sover han jätte bra på dagarna , men är väl för mkt väsen kanske o han inte kan komma till ro . för hemma sover han jätte bra . rocky sover oxå , hör att han ligger o snarkar så jag ska väl oxå bege mig in till sängen . go natt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

han måste ju vänja sig vid väsen..kan ju inte vara knäpptyst hela tin, då blir det jobbigt längre fram..

2007-10-15 @ 14:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback