ONSDAG

2007-10-24 17:34:51 Dagboken
» Kommentarer(3) «


ja idag är det onsdag , o alla vet väl vad det betyder ? Jo , Grey's Anatomy ;) så jävla bäst den serien . idag har jag tvättat en jävla massa , ja det är ju sjukt hur mkt kläder William skitar ner , både mina och hans , o fan va handdukar man får tvätta nu när han äter , det rinner ju en del utanför så då kör ju vi på handdukar . så det blir en del tvätt , ska boka tvätt tid så jag kan tvätta i helgen med . älsk fick fixa lite mat idag innan han åkte till jobbigt , för lilleman var ju tvungen att vakna precis när jag skulle göra mat så då va det kört för min del :p hahah .
Nu ska jag grejja vidare med tvätten , får passa på nu när William sover ;-)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilka Jimmy Shoo boots är snyggast? 1 eller 2?
Rösta på min blogg! ;)

2007-10-24 @ 17:43:10
URL: http://Watch.blogg.se
Postat av: julia

vilken textstil har du på din blogg?

2007-10-24 @ 21:33:33
Postat av: Marie

det vet jag inte , det va en kompis som fixa den

2007-10-24 @ 21:39:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback