Rock Star Baby

2007-10-29 16:51:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


somna en stund i förmiddags , passade på när wille sov , vaknade väl runt två tiden , och då körde älsk oss till Överby , först till Babyproffsen köpte en liten Rock Star Baby flaska som wille kan ha när han skall dricka vatten . testade lite när vi kom hem , och han verkade tycka det va gott med lite vatten . =) bra att jag köpte en vatten flaska till han då ju :-) så va jag även på Beginners o köpte sån där badhjälp , ska testa den sen i eftermiddag o se hur han gillar den , hehe jag slipper ju iaf sitta och hålla i han när han ska bada ;) va även på apoteket o köpte treo till älsk o ipren till mig , behöver ju det för min äckliga tandvärk :( men just nu har jag inte ont . är mätt som fan , älsk gjorde ost schnitzel , kroketter och bearnäis sås . så jävla gott va det . wille har oxå käkat o ligger o sover nu . ska bada han efter tuppluren sen tror jag . hehe .

Kommentarer
Postat av: Frida

aah, det är tur att du finns hjärtat (L)

2007-10-29 @ 17:32:21
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Sesse

Tack :) Vecka 27.. eller 27+3 :)

2007-10-29 @ 22:03:07
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback