Sömntutan ..

2007-10-30 22:26:15 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Då har man kollat på Desperate Housewifes , lika bra som vanligt ;-) hehe , wille har sovit sen vi gick från Åsa , o då va kl typ 18.30 , man tycker ju att han borde vara hungrig nu , men nej då ... ingen som vaknar här inte . får la se när det är matdags :p pappa Jörgen jobbar fortfarande så vi e ensamma här hemma en stund till , hoppas han kommer hem snart så man slipper sitta ensam , :-)
Imorn ska vi äntligen till BVC igen , ska bli skoj o se hur mkt lilleman väger och hur lång han är . Det e ju typ en månad sen vi va där nu , så han borde ju ha växt en del .. det är en läkar undersökning han ska genomgå oxå , så doktorn ska klämma o känna en del på min lille pojk . tror dock inte att de kommer vara så uppskattat av honom :p

VILKA ÄR NI SOM LÄSER?

SKRIV GÄRNA HUR NI HITTADE HIT , OCH VAD DET ÄR SOM GÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG?!?!?!?



image60

Kommentarer
Postat av: Miah

Miah, hur jag hittade hit har jag oxå funderat på många gånger men inte kommit fram till något svar.
Kul att läsa hur de går för dig å lilla William.
Lycka till & Kram

2007-10-30 @ 23:15:42
URL: http://miahsblogg.blogg.se
Postat av: Nathalie

Haha via dig , resten vet du ;)

2007-10-31 @ 00:54:39
Postat av: Katja

Katja. Hittade hit via FL. Intressant att läsa om dina och Williams äventyr. Du är duktig som uppdaterar din blogg så ofta! William är en sååå söt kille och du en sååå duktig mamma :-)

2007-10-31 @ 15:15:11
Postat av: Lina

Lina, jag hittade hit genom att söka mig fram hos unga mammor. Jag vill också få ett litet barn och tycker om att läsa om ditt liv :)

2007-11-21 @ 13:43:33
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Annika

Jag hittade hit när jag googlade efter Nüby bitleksak/skallra :-)
Söt pojk!

2008-03-14 @ 18:26:05
URL: http://shabbyanka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback