~ sovmorron ~

2007-10-15 10:21:04 Dagboken
» Kommentarer(0) «


idag har william vart väldigt snäll mot sin mamma o låtit henne sova väldigt länge , sov hela natten , o vaknade inte förän kl 6 imorses o ville äta o efter det somna han om igen o vaknade inte förän kl 10 , så idag fick jag gå upp utan att william va vaken , det är inte ofta det händer , kände mig riktigt utvilad imorse . :-) hur skönt som helst . o nu ligger han i sin babysitter o småpratar lite , ser ut som att han pratar med rocky . får väl se om älsk kommer hem snart o kan gå ut med honom . vi hade ett litet små tjafs inatt oxå , slutade med att älsk la sig på soffan o sov . så kan det gå ibland , hehe :p idag ska vi som sagt till ÖF , ska bli skojjsigt , sen får vi väl se vad vi hittar på i eftermiddag. nått blir det väl skulle jag gissa på , nu ska jag göra frukost o göra te . hejhej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback