Tisdag

2007-10-30 10:16:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ååååh inatt har jag sovit så jävla gott , inte kännt av den där jävla tanden ett jävla piss !! så jävla skönt om jag får säga det själv , tog en ipren innan jag gick o la mig o sen har både jag och william sovit som stockar . så nu känner vi oss utvilade idag och redo för massa bus :p Älsk ska få köra oss till Överby idag , måste köpa blöjor till wille o sen får de bli en sväng förbi Babyproffsen o köpa den stora Rock Star Baby flaskan , tyckte den lilla var så bra o wille gillade den , så då är det lika bra att köpa den stora med =O) Sen tänkte jag att jag skulle laga Vitlöks kyckling , med ris och Curry sås , *mumma* så jävla sugen på det . sen kommer Alexandra & Dexter hit idag och hälsar på oss , dexter kommer väl tycka det ska bli skoj o träffa wille , han älskar ju barn den lilla rackarn :p

nu ska jag busa med min son (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback