~ * tvätta * ~

2007-10-16 18:52:40 Dagboken
» Kommentarer(2) «


ja dom va man typ klar med tvätten då , bara sängkläderna som ligger i torktumlarn o ska bli torra , men annars e allt tvättat och klart . skönt att ha det gjort , nu har jag massa rena kläder o William oxå :-) va knappt inget som va Jörgens :p men det e ju bara för att han bara använder sina arbetskläder på vardagarna .. vet inte om jag skrev det igår men när vi va på öf igår så fick vi tillbaka gips abgjutningarna vi gjort , ja gjorde ju en fot på william , så sött ;)  tänkte jag skulle fixa så jag kan hänga upp den på väggen här hemma . det kan ju bli snyggt =)

längtar faktiskt till helgen , fredag är det ju ÄNTLIGEN fika dags ! :-) o sen på lördag ska vi ju på 25-års fest . för Emma fyller ju år på fredag !! :) ska bli massa skoj ! imorn kanske alexandra ska komma hem till oss och hälsa på . hoppas hon mår bättre imorn . fan va jag skulle vilja flytta nu asså , känns som att det vore dags . men frågan är ju vart , så ska man ju hitta lägenhet oxå . ja det e svårt de där . =/


image15


min nakenfiiis !! <3


Kommentarer
Postat av: Ulrika Jansson

Gud så underbart söt han är :)

2007-10-16 @ 19:13:51
URL: http://ulllrica.blogg.se
Postat av: Lotta

Skönt att få rena kläder, men är det inte jobbigt att bära upp o ner på både tvätt o william? usch, jag hade passat på att tvätta medan tony var hemma så jag slapp bära på både son o tvätt :)

2007-10-16 @ 22:00:09
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback