Dagen..

2008-04-18 17:00:04 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Det har inte gjorts så mycket vettigt idag vill jag väk säga , inte mer vettigt än vanligt .. bara varit hemma och det är jag fortfarande , Jörgen fick åka och jobba vid 14-tiden :/ Tråkigt tycker jag , hade hoppats att han inte skulle jobba idag , men det blir ett kort arbetspass idag . Vilket jag gillar massor . Sen blir det att åka och handla lite gott.

Tyvärr så ska ju min älskipälski spela idag :( men men , dom extrapengarna är väldigt välkommna! Fick alldeles för en liten stund sen blommbud , Världens vackraste blommbukett , ååh jag blev så rörd så tårarna kom .
ååh va mina killar är underbara som tänker på mig så på min födelsedag . Älskar dom så!! ♥

Imorn bitti åker vi till Borås med , Älskling ska till Scania på Anställningsintervju , jag verkligen hoppas att dom ska bli intresserade av Jörgen , sen ska vi till min mamma och hälsa på . Så hon får träffa William lite , dom träffas ju inte allt för ofta . Sen bär det av till Sandhult så jag får träffa min bästaste bästa vän Friiiida! ♥

Slänger in ett kort på blommorna sen ...

Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis!! :)

2008-04-18 @ 17:55:37
URL: http://bangxbang.blogg.se
Postat av: Jeanette

Grattis på den stooora dagen! (; Jodå, allt är okej, hur är de sj? Kraam

2008-04-18 @ 20:26:32
URL: http://jeanettethoresson.blogg.se
Postat av: Frida

Grattis :)

2008-04-18 @ 21:17:12
URL: http://absolutefridaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback