Desperate Housewives

2008-04-29 22:11:33 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Vi var ute och gick en liten promenad med Rocky innan det var hemmafru dags , skönt att röra på sig lite sådär på kvällskvisten , är inte så mycket folk ute då och rocky kan springa fritt lite . Han tyckte det va jätte kul och sprang runt där med sin pinne . Sen blev det Desperate Hemmafruar på tv , tog mig ytterligare lite pasta sallad och lite glass till efterätt , mumms!

Nu ska jag snart gå och lägga mig , så jag orkar med dagen imorn :/ Usch jag vill verkligen inte gå dit . Samtidigt är jag lite rädd för att ta den där tabletten , då jag inte vet alls hur jag kommer må utav den . Tänk om jag kommer må jätte dåligt av den ? eller om jag kommer bli helt väck? Jag vet inte , men jag hoppas det kommer att gå bra .

Nu ska jag kramas lite med Jörgen innan vi går och lägger oss .. ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det kommer gå bra med eller utan tablett =)

2008-04-29 @ 22:14:39
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!
Ha en trevlig valborg! ♥

2008-04-30 @ 06:25:11
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ner receptet på pastasalladen???

2008-04-30 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback