Färgar håret

2008-04-25 17:41:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hej Hej!
Nu sitter jag hemma hos Jessica , hon har precis kletat in färg i mitt hår . Så jag sitter här o det kliar som attan . Satan vilken klåda , haha! Men det är ju mitt egna val så :p Innan dess var vi nere på stan o käkade .
Och vi har varit och handlat med , fick köpt mig 2 linnen & 2 linnen till William . och massa mat dock hann vi inte handla allt utan får åka en sväng imorn med , då får vi ta System Bolaget med!

William är uppe hos sin faster Nathalie nu när jag fixar mitt hår . Hoppas det nu blir så ljust som jag vill ha det .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gör jag för att kunna se hur många besökare jag har? Så som du har. Kram

2008-04-26 @ 09:47:44
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback