Home :)

2008-04-06 20:13:38 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma eller vi har varit en stund men jag har inte orkat sätta mig vid datorn , men satte mig en snabbis innan jag ska lägga mig i soffan igen , William sover nu! stackarn va jätte trött , han hade ju inte sovit nån middag idag så jag gissar på en tidig morgon imorn , men men .. så kan det va ^^

Vi har ju som sagt vart hos Williams Faster/fadder Jessica :) När vi kom , sprang Liam och öppnade dörren åt oss , o kastade sig på William , han har nog saknat honom , skulle hjälpa mig och klä av honom o han skulle krama o pussa William :) Där har vi nån som tycker om sin kusin , men ända sen William föddes har liam vart hans lilla extra pappa :) Jessica hade gjort makaroner och köttfärsås , så William fick smaka på makaroner och det va mums , fast han tycker iof allt e mums! :)

Sen gick vi över till Williams farmor & farfar , så han fick leka lite med faster Nathalie med , och det gjorde han med besked , slockna en halvtimma bara sen har de vart full rulle på han precis hela tiden .. Fick även lite käk där , potatis , köttfärs & ärtor , hur gott det nu kan vara ? Man han älskade det ^^ , så det är väl typ vad vi gjort idag .. Jag ska göra mig lite kvällsmat o se om det finns ngt att se på tv ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, taaaack! :)
Världens snällaste bebis... än så länge!
Skriker bara när man ska byta på honom och han inte får booben i rätt tid! ;)
*peppar, peppar låt det hålla i sig!*

2008-04-06 @ 21:25:08
URL: http://kaR0lin3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback