I'm Home!

2008-04-08 15:46:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har vart ett tag faktiskt , men jag har inte orkat att sätta mig framför dumburken , det blev inget direkt hos tandläkaren idag , men när jag ska dit nästa gång ska jag få lugnande tabletter , för dom hade inte lustgas där , så då fick det bli tabletter , men jag måste ha nån som kör & hämtar mig , för jag kommer visst bli väldigt groggy av dessa tabletter , :) haha ^^ . Så då ska det väl gå lättare att lida igenom dessa besök .

På vägen hem hämtade vi upp min nya telefon , som jag fullkomligt älskar , tycker den är as snygg! och i love it! Nu ska jag bara göra den mer till min telefon , lägga in mina bilder o musik o allt sånt man gör med en ny telefon :)

William har tatt en liten tupplur , hur kan han sova så mycket? Han sov i 2 timmar i förmiddags och jag fick väcka han för att vi skulle hinna till tandläkaren i tid . Hoppas inte min lilla plutt är på väg att bli sjuk nu när det är sånt härligt väder ute , det vill jag verkligen inte . Nej nu ska jag gå o kika lite tv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback