Kvällsgos ;)

2008-04-22 20:49:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Postat av Malin:

läste att du skulle hämta ut dina betyg från 8:an..?
Gick du aldrig 9:an eller gymnasiet alls... undrar?! Kram

Svar: Nej jag hoppade av efter 8:an efter vissa omständigheter som var just då . Så nu ska jag läsa upp mitt grundskole betyg och sen ev läsa en gymnasielinje även det på komvux , men jag får ta det lite så som jag känner och orkar , har ju trots allt en liten kille att ta hand om :)

Vi har spenderat eftermiddagen tillsammans med Jessica & Liam , :) Liams pappa kom även på besök , sen gick vi en sväng o handlade , behövde lite bröd och mjölk hem . Så William va tröttis när vi kom hem , somnade nästan direkt efter vällingen , så nu är det "mammatid" hehe .
Har precis satt igång diskmaskinen , och nu sitter jag och pratar med min Älskade Frida . Saknar henne sååå! Önskar vi kunde ses oftare , men får åka ner snart eller om hon kanske vill komma hem till oss?

Nu är det Desperate Housewives , så jag ska ta min kudde o lägga mig i soffan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback