Kvällsgos ;)

2008-04-03 21:06:13 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu har jag matat min lilla älskling o sen har vi bara suttit o kramats o han somnade så gott i mammas famn . Han är så fridfull när han ligger där o gosar , så underbart söt min lilla prins! Gud va jag älskar honom , han är helt klart det bästa som har hänt mig , och ingen kan ta den lyckan ifrån mig . Nu ligger han i sin säng och kramar sin kudde . Jörgen jobbar fortfarande men han skulle väl vara hemma runt 22 tiden , så det är ju rätt snart :)

Imorn är det fredag , och detta ska väl bli min andra godisfria helg , men jag borde få äta popcorn va? Det klassas väl inte som godis?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får äta popcorn utan smör, det är mycket nyttigare än godis och sånt. Inte massa fett och socker i. Nötter i måttlig mängd får man också äta.

2008-04-03 @ 21:20:22
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo det kan faktiskt vara väldigt jobbigt, jag blir mest sugen på chips och cola =) Men jag tror att kroppen vänjer sig av med sötsuget efter ett tag, man måste försöka hålla sig mätt eller äta frukt. Men sen måste man nästan få ha en dag i veckan då man får äta vad man vill, annars blir det lätt att man fuskar till slut.

2008-04-03 @ 23:04:26
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: karro

Hej :) självklart var du snabbast och vinner därför min design :) skicka dina inloggningsuppgifter samt två kort på dig/ ditt barn eller liknande till [email protected]

2008-04-04 @ 01:10:04
URL: http://karroooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback